Wednesday, October 18, 2006

Undersökning, igen.

Tänkte göra en liten undersökning. Jag har fått intrycket av att det är bara tjejjer som läser min blogg. Åtminstone så är det bara ni som lämnar kommentarer.
Så nu den som läser detta är med i en obligatorisk undersökning. Ni ska skriva en kommentar vilket kön ni är. Detta gäller alla! Ni kan fast vara anonyma.
Jag kan väl ändå inte vara så fjollig att bara tjejjer läser det här tramset? Haha!

Du, kära läsare, vet ju så mycket mer om mig än vad jag vet om dig. Va, ska vi inte jämna ut det lite?

7 comments:

Anonymous said...

tjej.

Anonymous said...

MAN

56år

SMÅKÅT

delpheena said...

både mr bowmont och klas-göran är män, om de räknas?

enSam said...

Men ändå tror jag att det går under tjej i ditt fall, Emma.
Trånar mr Bowmont fortfarande efter min rödlackade transa?

delpheena said...

oh yes, han försöker dölja det bäst han kan, men han har aldrig riktigt kommit över henne/honom/den/det. men elämä on, liksom. apropå det så blir det nog inget stockholm, om du tvivlade.

Anonymous said...

Huhu jag är kvinna och jag vill också se hemliga dagboken

enSam said...

delpheena: Okej, man bara han inte kommer emellan min och min dators förhållande är det ok. Vi har det ganska bra. Jag sätter på min dator nästan varje kväll.

Jo, jag visste nästan det. Du är för förutsägbar. ;)

Amanda: Jaha? Jag är man och män har inga hemliga dagböcker.
Ljuger jag eller ljuger jag inte? :P