Monday, October 30, 2006

Musikrevolutuion?

Vad har hänt? Igår när jag startade igång min teve (en så stor teve så sätter man inte på, man startar igång den. Låter så mycket större då.) så var det en musikvideo det första jag fick se. Musiken var jättebra. Någon sorts jazz. Inget konstigt med det men när jag berättar på vilken kanal den visades på så blir det underligt.
Jag såg den på mTv. Hur ofta brukar mTv visa jazz? Håller mtv bli något som man kan se på?

btw, bandet som spelade var Koop. Hur bra som helst.

btw #2, Va fasiken gör jag vaken nu? Jag somnade ju nyss.

Skulle kunna ta en heldag på stranden idag med lite öl med med allt som kommer med det. Men nu är det ju nästintill frost ute så att lägga sig på strenden nu skulle bara kännas korkat. Så jag får fara till solariumet istället. En heldag på solariet med en några öl. Aah, inget gå upp emot det. Lite trångt med all öl som jag har med mig i solariet bara.

No comments: