Friday, October 27, 2006

Inget roligt med det här.

Kommer ni ihåg han där killen som jag träffade i Paris som blev besatt av min sänggranne på vandrarhemmet?
Jag nämnde att han sjöng och spelade jättebra. Iaf den låten han skrev åt min sänggranne. Den var ruggigt bra. Nu har jag hittat honom och hans på internet. Här
Lyssna på låten "Kill the baby". Den är lite samma stil som hans 'beundrarlåt'. Helt sjukt hur han kan sjunga så bra. Den rösten...
Det konstiga är att han är en liten tanig kille, mindre än mig, och kan ändå få fram ett sånt sound ur sig.
Nu efter att jag har hittat honom så måste jag bara köpa deras musik.

Fick ledigt på lördag dessutom. Skulle kunna kyssa min chefs chef som fixade det till mig. Då ska jag rocka tillsammans med the Pipettes. De dansar så snyggt. För att inte tala om den ena tjejjens glasögon. Sååå snygga.

No comments: