Saturday, October 14, 2006

Det är viktigt med en bra start på dagen...

Hade klockan på ringning kl 8.00 prick.
Glad i hågen hoppade jag upp och solen sken liksom jag* studsade in i duschen med ett leende på läpparna**.
Jag steg ut ur duchen lika upprymd som när jag klev in.***
Klädde på mig.
Tittade på klockan. Damnit. Den var fortfarande 8.
Jag hade finsk tid på telefon dvs jag hade stigit upp en timme tidigare.

Meeeen jag klagar inte. Utan den timmen så hade jag inte fått träffa dr. Phil idag. Han pratade om viktminskning. Ingen är gladare än jag.****

Nu ska jag iväg och trångas med gamla mäniskor.


*(Nej, det här var ljug. Egentligen regnar det och jag gick och lade mig fem timmar tidigare så jag var inte direkt pigg.)
**(Japp, även här; ljug)
***(Lju... Nej vänta det var det inte. Samma mängd upprymndhet)
****(Ljugljugljugljug)

2 comments:

delpheena said...

tar det en timme för dig att duscha och klä på dig?

enSam said...

Brukar låta mig lufttorka. Det är lättast så.