Wednesday, October 25, 2006

En annans cerat.*

Blev lite depp ikväll. Inte för att jag skjutsade brazilianaren till Arlanda och blev ensam i lägenheten igen utan för att jag inte fick ledigt på lördag. Jag har köpt biljetter till the Pipettes och har sett fram emot det bautamycket.
Visst, det var lite dumt att köpa biljetter innan jag visste om jag skulle få ledigt men jag tänkte sen jag har ställt upp så mycket för arbetskompisarna och tagit extrapass för dem, att de skulle göra samma för mig. Men icke. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag vill verkligen gå på konserten.
Skulle vilja göra som brasilianaren, han gick till sin arbetsgivare och sade 'Fock off!' och senreste han bort. Han har varit på resa nu runt om i Europa i 1,5år. Det vore något det.


Ironi:
Jag har alltid haft problem med att äta ananas. Tror jag är allergisk eller något, då mina läppar och tunga börjar svida. Igar köpte jag ett cerat. Läppcerat med smak och lukt av ananas. Är inte det lite roligt?

*(En ananascerat)

No comments: