Monday, October 23, 2006

Filminspelning

Både igår och idag har jag varit på en filminspelning.
Vad för film tänker ni. Porrfilm såklart.
Starring: en drös med , troligen prostituerade balter.
Plats: rum 2024

Den äckliga gubben, som håller i trådarna, så lovade mig en flickvän om jag ville ha en.
Visst vill jag kanske ha en men inte någon så 'välanvänd' som dessa balter.

Vi har nästan en '13 våning' på hotellet. Alla vet om vad som händer i en av sviterna men ingen gör något åt saken för att han kastar sina runt 1000lappar. J'vla torsk. Han borde sättas dit.

Sen kan ni ju fråga er vad jag gör i rum 2024. Jo, jag är upp med sprit åt dem. Varför vill de ha sprit? Jo för att "fucking is better when you are drunk"*

Nog om äckelpäckel.
Imorgon så måste jag efter min nygamla soffgrupp. Vet inte riktigt hur jag ska få rum med en fotölj, en 2-sits soffa och en 3-sits soffa i min bil. Får nog göra en mr Bean och sitta på taket och styra.


*(Så viskade han åt tjejjerna när de satt i restaurangen och han försökte få alkohol i dem. Sjukt!)

No comments: