Wednesday, October 04, 2006

Kom, kom ska vi bo hos Sam.

Ansökningarna om att få flytta in till mig fyller upp min postlåda. Med tanke på att jag ett brevinkast i dörren så blir ju min lägenhet min postlåda. Nu kan ni tänka er hur mycket ansökningar det har kommit in.

Nej, inte riktigt så många har det kommit in men det är nästan 3st* iallafall som står på kö.


Idag har minsann himlens slussar öppnats ordentligt över Stockholm. I centrum så kan man, likt Venedig, ta båten till jobbet. Här vid mig så är det knappt att marken är fuktig.
Jag skulle ha dragit ett skämt om att det är jag som är en riktig torrboll och har absorberat fukten härikring men det gör jag inte. Borde sluta dra skömt på min bekostnad. Ska bara i fortsättningen skämta på andras bekostnad. Så det är DU som är en torrboll och har nu räddat Upplands Väsby ifrån översvämning. Hah! In your face!

*(dvs. 2st)

No comments: