Friday, October 13, 2006

Musikvideo

http://video.google.com/videoplay?docid=-2498982473010416253&

Alla har bergis sett den redan men den tål att ses igen. Det måste vara den mest känslofulla musikvideo som finns? Hans fru hade nyss dött och med det i åtanke så blir videon så förbaskat mäktig. Han själv upphör efter denna låt. Han hade inte kunnat få ett bättre slut på sin karriär.


Jag tycker det är så vackert att gamla par som har levt tillsammans hela livet dör ganska samtidigt. Protestera om ni vill men är det inte så att den som inte dör först så sörjer ihjäl sig några månader senare. Det är verkligen kärlek. Vackert.

btw, borde jag se filmen om honom? Har inte sett den men min bror sade att han inte gillade Johnny efter att ha sett filmen så jag vågar inte se den.

5 comments:

Anonymous said...

Svar JA, du borde verkligen se den! Visst får man se hans mindre bra sidor i filmen, men samtidigt förstår man vilket hårt liv han levde. Och han ville ju egentligen väl, men det blev så fel ibland.

enSam said...

Mmmokej, nog lär jag se den förr eller senare.

btw Har du tänkt sluta blogga själv?

Anonymous said...

jag gråter till denna video.

Anonymous said...

Jag har absolut inte tänkt sluta blogga, men av någon anledning så verkar det ha blivit så ändå.

enSam said...

anonyma: Det här en sån musikvideo som är okej att deppa till.

Amanda: Ah, en liten konstpaus bara? =) Nåja, du får se till att börja igen nu när jag med har det.