Monday, October 09, 2006

Punkter

Idag när jag gick till butiken så slog det mig att jag hade glömt tagit ut snorfanan ur näsan sen jag tidigare på dagen hade lidigt av näsblod. Det var lite kul.

Har dessutom nuförtiden när jag handlar en tygkasse. Tänk så mycket natur man sparar. Jag älskar tygkassar. Jag ska börja ha allting i tygkassar.

Har också lärt mig idag att man inte ens behöver gå ut ur lägenheten för att ställa till det för mig. Bara man är tillräckligt vrickad så går det ändå.

Har länge stört mig på när expediten i kassan frågar 'Önskar du någonting annat?'.
Idag svarade jag på Statoil 'Jo, tack. Ett whopper meal för 20kr. Tack.'
Inte fick jag något whopper meal för 20kr. Varför frågar de vad jag vill ha om de inte kan ge det jag vill ha?
Inte undra på att de jobbar i kassan. De har så dåliga betyg från skolan. Ni vet det där stället man lär sig prata och skriva korrekt. /Ofelskrivaren

No comments: