Sunday, February 05, 2006

Vi ska faktiskt ut idag mitt lilla fejs och jag

Vad i helafridensdagar har blogspot pysslat med i helgen?
Det gick bara att posta en post. Om man postade en till så togs den föregående posten bort.
Jag som gjorde så många poster i lördagsmorse innan jag märkte att posterna försvann. Men några poster är kvar.
Som ni ser så gillar jag tydligen ordet post.
Post, post postpostpostpost...


Men nu verkar ju bloggen funka igen. Synd att jag inte har något att skriva bara.
Kan ju lägga in en bild för det var så länge sen sist.


Det snöade häromdagen.

2 comments:

Anonymous said...

Jag som åkte från Åland i dag. Jag hälsade på en kompis i Eckerö. Inte lika mycket snö i Sthlm.. Ha en bra dag!

enSam said...

Tjohej! Knappast någon man känner. Eckeröbor är inget man håller koll på. :P