Sunday, February 05, 2006

Ålands uteliv, underliv. Underligt liv.

Va fasiken! Jag skrev just ett inlägg innan jag postade bilden men det verkar ha försvunnit på något konstigtvis.
Svenskar! Jag säger inte att det var ni. Men det var det. :P

Som sagt:
Ikväll har det varit en ovanligt rolig kväll för att vara Åland. Första gången på mannaminne som Arken har varit kul.
Dansade med en tjej när min brors föredetta kom och knackade mig på ryggen.
Hon hälsade glatt och jag likaså.
Min danspartner frågade lite nyfiket om vem det var och av någon anledning så började jag stamma och sade att det var min brors föredetta.
-Jomensäkert sade tjejjen i ett ord och gick.
Det är sannerligen ett roligt ställe att bo på denna ö.

Sen får man tydligen inte heller betala taxin med pantkvitton. Hade kvitton värt 16€ i fickan när jag skulle betala taxin. Inga kontanter.
Så tjejjen jag delade taxi med fick betala min resa. Tjohej! Så kan man ju med göra.

Var på discobowling idag. Hade höga förhoppningar. Förväntade mig disco eftersom det heter just "Disco bowling" men icke. Det var nånsorts modern och hipp techno. Usch. Men jag förlorade ju inte iallafall. Kom på tredje plats eller näst sist. Vad som låter bäst.
Nej, nu kvinns och mens. Nu ska Sam sova. Godnatt!

1 comment:

enSam said...

Vilket fylleinlägg?
Bloggen har inte betett sig så vidare bra i helgen.