Friday, February 03, 2006

(lägg in din bästpassande rubrik här)

Det ser mörk ut i ledet. Det är bara sex personer som har skrivit och det har snart gått 24timmar. Hinner nog inte upp i 30personer. Det betyder att den där nedrans mätaren bara ger mig drömsiffor om antalet besökare eller att 24personer kommer att vakna med en snigel på ögat.
Fast nu har jag då inte tid att bekymra mig över det. Har andra frågor i mitt huvud.
Efter att ha tagit ena livlinan, 50/50 så återstår två alternativ:

Hemmakväll med poker och kusin

och

Utekväll med bowling och krog


Ska jag då försöka bryta mig ur gamla gängor och träffa lite nytt blod eller ska jag stänga in mig ännu en helg med det gamla?
Det är en match mellan gamla Sam och ett-försök-på-en-ny-Sam Sam.
Om vanliga Sam får bestämma blir det poker med kusin men nya Sam vill gå ut.
Frågan är om jag vill slösa bort fråga publiken-livlinan eller om jag chansar...
Återkommer efter pausen.

1 comment:

enSam said...

Men du är så schizo så jag räknar dig som flera. :P