Wednesday, February 15, 2006

Regler

Jo, nu blev det lite så här att.. eller det hände ett litet misstag som blev fel... eller det blev lite fel. Inte som planerat. Råkade dåsa till lite ikväll runt 6-7 slaget. Tur att jag har tre extraliv.
Jasså? Glömde jag säga det när jag började idag morse? Jodå, men så är det. Jag får dåsa till framåter tre gånger innan det är game over. Ni tycker kanske att det var dumt att utnyttja en av mina få livlinor redan första dagen? Jag kan berätta åt er att jag faktiskt skulle klara mig lika länge utan livlinor. Så därför brände jag en idag.
Så, nu när ni vet det så kan jag fortsätta med vad jag höll på med.

Återkommer igen när jag gör flera regel ändri... jag menar när jag hittar på något nytt att skriva.

1 comment:

enSam said...

Om man sover en natt så kan man ju inte säga att man har dåsat lite. Om man sover så har man ju sovit. Inte dåsat av lite.