Thursday, February 02, 2006

Upprop! Ställ er på led, läsare!

Okej, nu för att få lite koll på vad det är för folk som smyger in här i mitt nyckelhål så ska jag göra ett upprop. Fast tvärtom. Alla som läser detta ska skrika mitt namn eller någonannans i kommentarerna.
Anledningen till detta är att enligt webstatsen så har jag runt 30 ibland 40 besökare per dag här men jag har svårt att tro det stämmer då det är bara några som kommenterar. Nu jäklar anåda om ni,läsare lösöre whatever, inte skriver in er!
Den som fuskar kommer jag personligen att söka upp och lägga en snigel på ögat. Inte mitt öga... ja, ni fattar. Ingen vill ha en snigel på ögat!
Kan kolla om ni har betalt tv-licensen på samma gång.
Så sätt igång och ställ er på led.

7 comments:

Anonymous said...

Anmäler mig som förste man i ledet.

delpheena said...

hej, jag är lösöre.

jag har dessutom betalt min tv-licens.

Anonymous said...

Tja!

Anonymous said...

Kom hit via Storasysters blogg och ställer mig snällt i leden. har aldrig sett din blogg annars:-)

Anonymous said...

Snigel? Yuack.

J said...

oj, flåt. men det är faktiskt första gången jag är här. : )

Anonymous said...

Fröken fröken , jag är här !
å jag har inte betalt lisensen , för min tv är förliten ;)