Sunday, March 12, 2006

Paris

Om någon undrar så far jag till Paris nu imorgon.
och för att jag tycker det är så roligt att sjunga och så har jag försökt göra en film som ni kan se på medans jag är borta*. Att ni inte ligger gråtandes i fosterställning i sängen resten av veckan medans jag står emellan vilda demonstranter och ännu vildare poliser med tårgas och kopplar av.
Filmen fick jag inte upp på bloggen så ni får gott och väl klicka
här eller här.
Här går det med bra. Likaså här.

..och bara för att jag far ensam till Paris så går folk och tror att jag ska ner och köpa mig glädjeflickor men så är inte fallet. Fallet är verkligen inte så. Det vore mitt förfall.

Föressten några idéer på vad man ska hitta på i Paris på vintern? Förutom att köpa kvinnligt sällskap. Som jag inte ska göra, damnit! :D

*Iof så är jag lika borta som vanligt ändå men...

Ifall att de länkara här ovanför skulle gå sönder så kan du klicka här med.
Om inte det fettbraiga musiken startar så måste ni nog vänta nån sekund eller trycka på knappen några gånger.

No comments: