Tuesday, March 14, 2006

Lektyr

Står och tittar på pocketböcker på pressbyrån och är minst sagt upprörd. Där på hyllan står det en bok som skrivits av, ursäkta min dåliga franska, den där jävla Carolina Gynning eller om vi ska räta ut bananen så har hon tagit hjälp av en författare för den där vedervärdigt lättfotade varelsen till bimbo skulle nog inte kunna få ihop tillräckligt med ord till mer än en bilderbok. Den skulle troligen innehålla bara bilder på hennes bröst ändå så det kanske skulle sälja. Usch, måste försöka sluta reta mig på sånt här men jag blir förbannad att de ens försöker sälja sånt här skit till mig. Jag tar det personligt.

2 comments:

Anonymous said...

Boken är riktigt bra, pröva läs den så kanske du ändrar din uppfattning om henne!

Anonymous said...

ugly kolon Det finns pa pressbyran for nagon krona. Eller battre, stjal den!

anonymatypen kolon Naja, det rackte med att se framsidan. Dom inte av bokens omslag jag vet men att framsidan, dar hon star och haller i sina brost ar dar for att hon forsoker salja boken med sina brost. Jag hade kanske tagit boken seriost om hon hade sittit i ett bibliotek fullt pakladd och med nan kulturell bok i handen eller sa men hon vill inte ens forsoka byta stil och hon vill vara den dar storbystade blondinska bimbon sa far hon sta ut med att folk kallar henne vad hon forsoker vara.