Monday, March 06, 2006

Non je ne regrette rien

Idag har det hänt grejjer.
  • Jag har fått ett nytt bankkort med en bild på en skateboardåkare på.
  • Spontant köpte jag en ny telefon
  • Betalat böter på hiskeliga 1.05€ till biblioteket för försent inlämnde cd-skivor.
  • Lånat flera cd-skivor att lämna in försent.
  • Nu är det vår* så jag har köpt blomjord.
  • samt införskaffat partyhattar tills imorn.
Det är de saker som jag inte hade behövt gjort/köpt idag. De saker jag måsta köpa men inte köpte idag var:
  • En tårta tills imorgon.
  • Bullar och kakor tills imorgon.
  • Handla middag.
Undrar vad jag ska bjuda på åt folk imorn. Om det kommer någon d.v.s. Det är ingen som har ens antytt att de är medvetna om morgondagen. Förutom mamma som rang och väkte mig(som vanligt) och påminde mig om dagen.
Vad är det för dag imorgon? Jo, det var så här att för 21 år och 9månader så lade pappa en bulle i jässkåpet.


*(Eller nja, det är ju egentligen inte vår ännu men om jag intalar mig själv det riktigt hårt så är det vår. Iof så längtar jag inte efter våren. Då kan jag ju inte använda min ny halsduk.)

2 comments:

Anonymous said...

För att de harvarit så tomt på komentarer på sistonde så drar jag till med en*

Vad är de för telefon du har köppt ?
en trådlös eller en gamlhedlig ;)

enSam said...

Du är snäll du. :)
En såndär bärbar telefon är det. Modell: Gammal. Lika gammal som en äldre konservburk yngre än en antik ljusstake.