Tuesday, March 07, 2006

Ett avbrott i rutinen

Äntligen efter många om och men så har jag fått en flygbiljett till Paris nästa vecka betald. Ska bli så skönt att få komma bort ett tag. Behöver verkligen lite distans innan jag imploderar.
Jag ser resan som en födelsedagspresent åt mig själv av mig själv. Den och den bärbara telefonen.

Det var faktiskt några som kom ihåg min födelsedag idag. Skulle nog säga alla. Alla utom pappa.
Dagen började med att storebror med tillhörande flickvän stormade in runt fem snåret och kastade ballonger och bjöd på djupfrystabullar. Efter det har dagen löpt på.
Jag fick ett gratulationskort av allas våran favoritfinländare, Delpheena. :) Det är alltid kul att få post.

4 comments:

delpheena said...
This comment has been removed by a blog administrator.
delpheena said...

jag ber att få protestera å det bestämdaste mot mitt epitet. jag är inte, har aldrig varit, och kommer aldrig att vara en finne. sådetså.

enSam said...

Jajaja, bättre nu?

delpheena said...

jo :) tack.