Saturday, January 14, 2006

Som att kasta godis åt småbarn

Antingen är det jag som bara har drömt det där med att att man sopar ut julen eller så läser alla småaungarna min blog. Var ju inte direkt rusning hit.
Hur många barn som kom?
Tja, svårt att säga så där på rak arm men det kom nog ungefär noll.nada.zero.zip. Inte ens mina brorsöner kom.
Nåja, då får jag väl gräva fram allt godis och äta upp det själv då. Synd.

Igår festade jag som om det var 2005.(borde skriva lite om Ålands uteliv senare)
Idag far jag iväg och jobbar.
Imorgon far jag till Uppsala.
Dagenefter imorgon så far jag till Kungsberget och skidar.
Sen är det nog en enda stor lucka fram till sommarens Winnerbäck konserter.
Usch, jag planerar nog för mycket. Känner stressen kommer smygande.

2 comments:

Anonymous said...

Då hoppas jag på besök :)

enSam said...

Jo, vi tänkte sova hos dig. Kan ju informera dig om det nu. :)