Tuesday, January 10, 2006

Ålands busar

Eftersom listor verkar vara så fruktansvärt inne just nu så hade jag tänkt göra en lista med de 10 värsta gangstrarna i socknen.
Det här är en helt objektiv lista och har absolut inte någonting att göra med vad jag tycker om personerna ifråga.

1. Gubben-med-barnen-som-inte-vill-betala-för-barnens-skadegörelse.
Det här är en gammal historia som utspelade sig för många många bakfyllor sen. Ett gäng småbarn som förstörade våran båt invärtes. Klippte sönder tarmar och hoppade sönder ratten.
Men nu ska det bli uppredet och vi ska få ersättning.

2. Ööh..Hmm... Det skulle kanske vara jag själv då.
Körde med nummerplåten i vindrutan ett tag i höstas. Det är väl ändå högst olagligt?


Äh, kommer inte på flera. Antar att vi är laglydiga i byn trotsallt.
Hade en några bilder med men jag besämde mig för att det kanske är dumt att hänga ut folk så jag tog bot dem.

1 comment:

enSam said...

Men vem känner jag? =)