Tuesday, January 03, 2006

Födelsedags jippo

Den 23 Januari fyller kusinvitamin 20år. Jag funderar vad jag ska överraska med. Men jag tror jag börjar få klarhet i det nu.
Den lokala radiokanalen har ett formulär på hemsidan som man fyller i lite information om den som fyller och hans hobbys osv. så ringer de upp till honom live och pratar om hans intressen som man har skivit i formuläret. Kul det där. Tänk om någon skulle vara så rolig att de hittade på en massa information om honom och skickade in formuläret?

Alla har väl hört om min kusin? Ni vet han där som har smeknamnet Bonden för att han samlar på ko-prylar. Har hört att han ska sluta rida och satsa allt på buggen nu.
Har även hört att han kommer att få ett telefonsamtal på hans födelsedag...

1 comment:

delpheena said...

fler förslag efter lite betänketid: besatt av valfritt band typ backstreet boys, och samlar på artiklar; politik; studera insekter; namnge alla sina materiella grejer ;)