Thursday, January 12, 2006

Snön ligger tät över godiskorgen men det blir små barn som får den sorgen.

Någon dag ska jag bli poet och diktare. Hiphop är sååå 2005.


Trodde jag kom på en sån hejdundrande rolig grej.
Jag skulle spruta sån där snö-på-burk på godiskorgen till imorn.
Efter att jag hade täckt över godiset så visade det sig att den där snön luktade illa. Riktigt illa. Som mig ungefär. Blir kul att se ungarnas miner då de blir tvungna att gräva fram godiset ur illaluktande snö får att få ngt godis överhuvudtaget.

Kanske skulle spraya snön gul med bara för skojs skull.
Nej, nu ska jag nog sova innan jag hittar på ngt ännu dummare. Som att göra om min blog till en sexblog eller ngt sånt.
Nej just det. Då måste man nog ha ett sexliv.
Ingen fara. Jag fortsätter nog ett bra tag till med min blog om snö-på-burk.

2 comments:

delpheena said...

det är sannerligen ett mysterium varifrån du får alla dina idéer. hur reagerade kidsen?

enSam said...

Jo, fast tydligen bara på Åland som sånt förekommer. :)