Sunday, January 08, 2006

Ner med Ledin

Hörde Ledin på radion idag när jag satt och åt smörgåstårterester ifrån dopet och vilken avsky jag fick för honom när han sjöng om sitt älskande med sin kvinna och hur mycket han vill älska med henne inatt. Varför måste han envisas om att sjunga sånt i alla sina texter? Det och de där sommarnattklyschiga trummorna till så blev bara för mycket för mig så jag måsta stänga av.

Har varit tyst i bloggen nu. Men det är nog för att jag är sån (själv)upptagen person. Men nu hade jag tänkt ge ett nytt inlägg åt dig.
För du vet väl om att du är ensam besökare i min blogg? Resten av de "personer" som hörs och syns här i kommentarerna så har jag hittat på så att du, kära läsare, inte skulle känna dig så ensam.
Det kallar jag service det.

Tills nästa måndag måste jag ha läst en engelskbok till. Några tips på nån bok som jag hinner plöja igenom tills det? Hade tänkt låna Fairytale of New York av Den-där-irländska-författaren-som-jag-har-glömt-namnet-på-just-nu. Men den fanns inte på stadsbiblioteket. Åh, typiskt. Som Nalle Puh och jag skulle ha sagt.

3 comments:

delpheena said...

fast det värsta med ledin är nog ändå när han har för små läderbyxor på sig.

är det nån skillnad vilken typ av bok? jag tycker att du ska läsa harry potter :D

enSam said...

Men att kalla en 2km tjock bok lättläst är inte ngt som jag håller med om. ;)

delpheena said...

den första är int så tjock... :P nå läs hamlet då. kort och bra. nåja, tunn bok iaf. eller så kan du läsa hemingways dendära the old man and the sea. fast den lär ju vara skittråkig. eller så kan du läsa typ nick hornbys high fidelity eller nåt.