Tuesday, January 10, 2006

Sam upplyser # 1

Det har talats om att Sam shadys senaste låt är för monoton och enformig. Vill med den här posten bara upplysa folket(dig) om att Sam Shadys alter ego, Sam, minsann inte är monoton och enformig.
För att bevisa det så hade jag tänkt lägga ut en bild på mig när jag ser glad ut men jag hittade ingen.
Då tänkte jag istället lägga ut en bild på mig i clownnäsa men det fanns inte heller.
Så istället så lägger jag ut ett av Sam Shadys tidigare verk till allmän beskådan.lyssning whatever. Det hittar du här.


Kom just från John. Vi såg Gudfadern. Den var nog rätt bra ändå. Möjligtvis lite seg men imponerande att få filmen så spännande med så lite filmmusik för att inte nämna de otroligt långa klippen.

Jag och min nya jättekorta frisyr ger den 4 sicilianska aprikoser och en oliver.

5 comments:

delpheena said...

jättekort?! vad har du gjort?

enSam said...

storasystern: Jo, eftersom Sam Shady är en heavy battlare så kan han improvisera allteftersom.

Hoppas verkligen ingen tar mig seiöst nu längre. =)

delpheena said...

"nu längre"? :P

enSam said...

Nej, det var väl kanske lite fel formulerat. =)

Anonymous said...

Haha, lätt den bästa låten 2006! :D