Thursday, January 26, 2006

SAMåka till Kungsberget

I morgon bär det av igen. Och inte vilket bär som helst. Utan det bär av och åka snowboard igen. Men man kan inte kalla foten frisk som en nötkärna än. För det är den inte. Det är ju en fot inte ett frö.
Alltså, foten är inte bra än efter förra äventyret i backen. Skidbacken.
Jag antar att jag inte kommer att kunna åka och förblir sittandes i stugan istället. Blir väl en sån där DJELÖH(datorn-jag-och-en-låda-öl-helg). Ska väl inte klaga. Miljöombyte förnöjer sägs det. Vara full på andra platser och så. Låter kul.

Ska även fara via Uppsala och ta ett snack(som i att prata inte äta chips) med Eva Wäppling , min engelska och svenska lärare. Hon ska minsann få veta vad jag tycker om henne imorgon. Att hon är den lärare som jag inte gillar mest och att hennes frisyr är gräslig för att inte säga ful. Fast nu sade jag ful ändå. eller skrev. Inte i mitt skrev utan hennes. Nu blev det invecklat. eller utvecklat. Fråga inte mig. Jag fick underkänt i Svenska. Kan ju ta det på engelska istället.
Nej just det, kan ju inte engelska heller nej.

Nu ska jag nog sakta men säkert börja packa min packning i väskan.

3 comments:

Anonymous said...

meh, ska du till Kungsberget? Då får du väl komma och hälsa på mej också, ligger ju jättenära Falun! :)

enSam said...

Gör det? Men ni dalmasar är så vana med era nejder så en kort sträcka för er är en inte så kort sträcka för vanligt folk. :P

Anonymous said...

haha jo iofs, på åland finns tar det ju högst en halvtimme, vart man än ska :P