Tuesday, December 13, 2005

Tokig dag

Praktiserar just nu i skolan och jag jobbar med en tysk. Idag stod vi vid en stor maskin som inte gjorde som han ville.
När jag säger stor så menar jag stooor. Lite större än en liten satellit ungefär. Tror jag. Har iof aldig sett en riktig satellit men det är ungefär så stora de skulle vara om jag fick bestämma.
Jaja, sak samma. Maskinen är stor och spottade flaskor hit och dit. Den ska tydligen inte göra så eftersom tysken blev argare och argare för varje flaska som flög förbi. Det märkte nog maskinen och spottade flera flaskor. Blev en ond liten cirkel.
Tillslut blev han så arg att allt böjade gå på tyska.
-"Wiesen bitter wienesnitzel und ein element!" Eller någonting liknande kom ur honom. Min tyska är inte den bästa.
Men av någon anledning så fick jag den gamla sketchen med Killing gänget på hjärnan.
Ni vet den där "Vi är väldens enda humorgrupp som driver med tyskar samtidigt som vi delar ut gratis jeans".
Ville så gärna ställa mig upp och sjunga "Vi driver med tyskar. Vi driver med tyskar lalalalalalalalaaa" fast det hade ju sett dumt ut så jag lät bli.


------------------
Oj, märkte nu att jag hade glömt att posta det här igår. Slarvig man är. Jaja, bättre sent än aldrig.

No comments: