Wednesday, December 14, 2005

Bilskrälle

Idag var det halt.
Så halt så att vanligt folk körde jättesakta på 90 vägen.
Men inte jag.
Hade verkligen jättebråttom till en middagsbjudning.
Jag blev arg på sölmasen framför mig.
Fräste som en korv på en grill för mig själv i bilen.
Jag rusade till och det böjade börna så där tufft som tuffa killar kan göra med sina bilar.
Så klart kom jag ju upp i rumpan på framförvarande bil så jag måste tvärnita.
Då.
Det var då bromsana låste sig på bilen.
Överväger att polisanmäla bilen framför mig för att de körde så sakta att jag måste hetsa dom och på så sätt pajade min bil.

Jo just det och jag hann inte i tid till middagen heller. For hem och lekte Bosse bildoktorn.
Vet ni?
Det är bra mycket svårare än det ser ut med alla skruvar hitochdit.
Nu är den iallafall många många delar. Undrar om det finns ngn ritning till den så jag får ihop den igen.

3-4 timmar försent så kommer jag till middagen. Vi satte på en film istället: Rules of attraction. Bra film. Borde se den igen snart. Är en sucker för romantiska filmer. Är det fel?

No comments: