Sunday, August 26, 2007

Utkastad utan att ha varit inne

Jag blev just dumpad? Jag förstår inte. Jag och vederbörande hade några nätter tillsammans och nu rang hon i fyllan och berättade att vi inte var rätt för varandra. Nu ska jag inte leka macho och säga att hon inte var någon jag gära skulle ha runt mig*, hon var snäll och ganska gulligt blyg, men inte hade jag några såna tankar att det var något mer än den intima samvaron vi har haft och kanske skulle ha d.v.s inga trossar mellan oss.**

"Det är inte så att jag tycker att jag är bättre än dig"
Det kom helt ur det blå och det låter lite som om hon tycker det motsatta. Right? Kunde hon inte lika gärna sagt att jag var kass i sängen? Eller att hon var gift?

Nåja, jag sväljer det och går vidare med endast mitt avdankade självförtroende i kroppen.

*(bokstavligt talat)
**(ännu mindre trosor)

No comments: