Monday, August 20, 2007

Hår-o-skåp

I dagens horoskop, inte mitt*, så står det:

DITT HOROSKOP Idag har du alla chanser till ett spännande sexäventyr. En tvättstuga ser ut att vara en viktig del av indigrienserna i detta förlopp.

Men det är inte något annat tecken som har samma. Så det betyder att idag är det många ensamma lejon som sitter i tvättstugorna där ute och njuter av sin ensamtid.
Skulle ju iof kunna innebära att det är två lejon som njuter av varandras närhet i tvättstugan också. Fast det är inte lika kul och dessutom högst otroligt.

Norgedatumet spikat dessutom. Säger upp mig imorn så om en månad och två dagar står jag på tundran i norr. Kjemmpeflott!


*(om det vore mitt så skulle jag ha haft mycket tvätt att tvätta. Så mycket att jag skulle behöva boka hela dagen i tvättstugan.)

No comments: