Tuesday, August 14, 2007

Gamla filmer

Har tillbringat de senaste nätterna efter jobbet att se på gamla Audrey Hepburn filmer. Så även inatt. Såg 'How to steal a million'. Trots att man kan se hur mycket smink hon har fått på sig så kan jag inte förneka att hon är snygg. Har alltid haft Twiggy på topp i min Snyggaste-kändisar-lista men nu måste hon tyvärr skicka facklan vidare till Audrey. Jag svär att nästa dam jag träffar som har den 60tals looken så gifter jag mig med och jag ska förevigt bära George Peppard a.k.a. Fred i Breakfast at Tiffany's frisyr och kläder.

Folk har börjat kalla mig för Frodo igen. Det är alltså dags att klippa sig.
Kan inte säga att jag har problem med vårat klimat just nu. 95% luftfuktighet böjer mitt hår till nästintill afro. Lite som Monica Geller när de far södeut var-det-nu-än-är.

No comments: