Saturday, November 18, 2006

Bara för att inte vara alltför tyst

Alpint skidskytte. Det vore något det. Ang. alla skidtävlingar.

Kom nyss från mitt veckliga* loppisbesök. Idag köpte jag två par byxor, två soffbord, en tavla och några lp skivor. Jag är helnöjd.
Lite synd att jag inte kan ta hem ett av soffborden bara. Lite för liten bil jag har så varje gång jag vill använda mitt soffbord så får jag fara till butiken.

Ikväll är jag ledig! Fest. Eller nått.


*(Vad heter det? Något som återkommer varje vecka? Årliga, månaktliga och veckliga?)

4 comments:

Anonymous said...

Mitt vecko besök på loppmarknaden kanske.. Du vet väl att 87% av alla könssjukdomar sprids på loppmarknader.. ja alltså dom fastnar o sprids vidare på gamla tweedkavajer o soffor o så.. Bara ett varningens ord.

enSam said...

Veckoliga besök då?
Har du några exakta siffror på hur stor del av tweedkavajerna på loppisarna som bär på sjukdomar?
Men om jag hittar några konstiga exem Det är inte de prostituerade estländarna jag satte på igår utan det är min soffgrupp som jag har satt(suttit?) på.

Anonymous said...

Aaa det funka! Andelen tweedkavajer med klamydia har ökat markant dom senaste åren medans soffor och fotöljer numera är duktiga på att skydda sig med sofföverdrag och liknande.. När det gäller Estländarna är mina egna erfarenheter att om du doppar veken i en lösning med lika delar bensin och tinner efter avslutat samlag ska du klara dig med lite sveda men inga bestående men...

delpheena said...

veckolig.