Sunday, January 21, 2007

Mitt i snöfallet

Ni kanske kommer ihåg den där lägenheten jag pratade om? Den som var så fantastisk och underbar.
När det väl kom till kritan och vi skulle börja buda på den så fick inte mäklaren tag i mig så de som var intresserade fick stället för utgångspriset. Gissa om jag blev blev upprörd. Jag hade betalat vad som helst för att få den.
Sen är frågan varför hon inte fick tag i mig. Hon sade att hon hade ringt mig tiotals gånger men inte fått tag i mig. Min telefon hade inte pipit en gång heller. När jag tänker efter så har mamma sagt att det inte går att ringa mig och några andra kompisar underar varför jag inte svarar i telefon mera. Någon som har en förklaring på detta? Skulle gärna vilja veta då det kostade mig världens bästa lägenhet med burspråk och isolerad glasveranda.
Jag hade ganska svårt att förstå varför ödet inte tillät mig den lägenheten. Har väl kanske fortfarande.


Reklampaus:
"Nya Knorr Vie med 200gram av det goda i frukt som bara vill ut. Igen."



Idag så köpte jag två skyltdockor. Gissa om mitt hjärta hoppade ut ur bröstet när jag kom hem nyss och fick se två mäniskolikande gestalter i hallen. Hade glömt att jag hade köpt två nya vänner.

4 comments:

Anonymous said...

varför köper man två skyltdockor?

Anonymous said...

Så dom inte bli ensama när Sam jobbar ?

enSam said...

Tack, kunde inte svara bättre själv. =)

Anonymous said...

nemasproblemas ;)