Tuesday, January 16, 2007

Byte av gryte


Jag har hittat världens bästa lägenhet!(jo, jag vet. Sådär säger alla men det här är faktiskt det. Det är endast avsaknaden av badkar som lockar minst om man bortser ifrån en rad annat. Men kom igen? Vad ska jag med ett sånt till? Förr i världen så värmde de vatten på spisen och hade ett kar på köksgolvet. Vad är det som hindrar mig att skaffa ett kar av trä på köksgolvet?)
Mäklaren lovade mig en privat visning imorgon. Antar att hon bara vill in i mina byxor men jag kommer inte att ta av mig byxorna.
Jag kan väl kanske offra mig ifall det blir prat om prissänkning men det handlar inte om något långkörarmaraton i sängen med fjädrar och doftljus utan en snabbis igenom gylfen på torktumlaren med en ciggarett i mungipan.(Såklart är ciggaretten inte påtänd men hon) På sin höjd.
Åter till lägenheten. Den ligger i Märsta. Jag vet inte om det är bra eller dålig grej. Jag har iof nära till jobbet och så men det känns lite utanför ändå.

Av kraftiga påtryckningar så lägger jag ut den omodifierade gruppbilden ifrån nyår. Fast ni kanske ser mig ändå?

No comments: