Wednesday, September 06, 2006

Ut i världen

Kanske ska försöka göra ett ryck till nu igen med bloggen. De senaste dagarna så har jag snubblat över flera blogg-virke-tankar som borde ha skrivits ner. Tyvärr så försvinner ju dem någonstans i mitt huvud innan jag hinner skriva ner dem men jag misstänker att de ligger kvar någonstans mellan lilla hjärnan och syncentrum.
Dessutom så är det ju ändå folk som är in hit varje dag fortfarande och de tycker jag lite synd om. Så denna här posten är en hyllning till dem envisa jävlar som hänger här fortfarande.

Historia*:
En granne till våran Saloon som ofta kom över till oss med sina barn så de fick leka med min brors barn som är i samma ålder, kom över en dag. Men det råkade sig så att brorsönerna var i Sverige med sin mamma den dagen.
Grannungarna blev ledsna och frågade sin mamma varför de aldrig fick fara ut och resa medans alla andra barn fick det.
-"Pyttsan. Vi var ju till sjukhuset idag. Räcker inte det?" svarade hon.


Har jag tappat 'det'?** Får jag aldrig till enpoäng i en post mera? Blir snart orolig.

Jo, just det. Höll på att glömma, jag fick tag i jobb och lägenhet i Stockholm idag.
Köpt ny bil och tatuerat mig har jag dessutom.
  • Lägenhet
  • Saab
  • Tatuering
Nu är min Att-göra-innan-jag-dör lista fullt i kryssad. Vad gör man nu?



*(It's a true story mina damer och herrar.)
**(Nu vet jag precis vad ni tänker. 'Har han verkligen haft 'det'?'
Och för att svara på eran fråga: Jo det har jag! ;))

No comments: