Sunday, September 02, 2007

Klockan har stannat

Jag har så tråkigt. Inget att göra. Jag går bara och väntar på att få flytta. Har läst igenom all reklam jag fick på posten idag. Stoppade mig själv att klippa ut en rabattkupong. Men en kökshandduk för en tia är faktiskt ett kap.
Det var det enda jag hade att skriva om idag. Jag är helt tom.

På tal om Tom så sov brorsan och hans tre underbara söner här inatt. Fullt hus med andra ord.

På tal om fullt hus. Spelade poker på internet imorse och då fick jag färg. Vann inte ändå.

När jag ändå är på ämnet färg. Jag skulle behöva sola innan jag flyttar. Fånga de sista strålarna sol jag kommer att se i år. Altenativt så kunde jag köpa en burk brun-utan-sol.

Någon som inte behöver brun-utan-sol är min yngsta brorson. Han har fyllt min papperskorg med blöjor. Vad matar de killen med? Plommon?




De kommer att ge mig Pulitzer priset för att få mig att sluta skriva.

No comments: