Monday, September 03, 2007

Den som äter ägg måste också tåla att hönan kacklar.

Om man läser mitt drömlexikonoch slår upp ordet 'clown' så står det: " Någon tycker att du 'r en idiot"
Om man forstätter läsa i lexikonet tills man kommer till oredt 'Hotell' så står det: "N'r en man drömmer om att han bor på hotell betyfder det att en olyckshändelse ska tvbinga honom till ett länger uppehåll i en främmamde stad, där han kommer att trä'ffa och gifta sig med traktemns vackraste flicka."


Jag hde en dröm, för några veckor sedan, att jag jobbade på hotellet som vanligt och
jag serverade en massa clowner, salen var full ac clowner, och när jag slutade mitt pass så gick jag upp och sova i ett av rummeb på hotellet.
Vad väntar jag mig i nNorge?

Det där med clowerna så vet jagg att stämmer. Efter att jag sasde upp mig så är det många av de jag jobbar mde som knappt pratar med mig mera och/eller pågränsen till att mobba mig. Jag vet inte varför. Kanske de tog det personligt när jag svarade på deras fråga varfär jag ska sluta. "Jag vill bara bort och har tröttnat på det här stället."

Det enda jag kommer att sakna här är mina stamgäster. Nåja, det är att ta i. Det är klart det finns några som jag jobbar med som jag kommer att hålla kontakten med.

No comments: