Thursday, September 13, 2007

Veckoliga köp

Det behövs inte ofta men ibland så måste jag göra det. Kan inte vara utan när det väl händer d.v.s. ungefär var fjärde månad.* Använder alltid kondom(nåja, åtminstone med folk jag inte känner) så jag förbrukar ungefär ett tiopack per.. ptja.. låt oss säga en gång ibland.De sista i packeten har murknat och faller isär som cornflakes när man trär på den.

Nåväl, jag var via Statoil och köpte efter jobbet. Jag frågade efter kondomer och killen i kassan pekade på hyllan där de hängde strax brevid porrmagasinen. Där hängde de i flera olika färger och former. Det är alltid en liten vetenskap vilka man ska ta.
Med knottror vs. utan knottror
Utan smak kontra med smak
Med knottror och smak av jordgubb
Utan knottror utan smak av jordgubb med en knopp
Utan smak av knottror
Jordguubbar med knottror och smak av kondom. Ni fattar vinken. Det finns många sorter. Vill inte stå och glo alltför länge på dem för då verkar jag ju inte van att handla kondomer. Grabbade ett paket Okeido. De har ju funkat förut. Gick till kassan och slängde upp dem på disken.
Jag kände att jag behöve säga något så jag sade att 'Det gäller att hålla populationen nere i Sverige' så klämkäckt jag bara kunde på ett sånt sätt att det skulle låta som om det är vardagsmat för mig att köpa kondomer. Japp, jag är en riktig hingst.
'För se så lätt och odiskret jag handlar mina KONDOMER' skulle jag ha velat sagt men lät bli. Kunde verka lite för mycket.

-"Aah, så du är den optimistiska typen" kläckte han ur sig när han drog paketet framför läsaren.
-'Ja det är jag väl. Kanske. Vadådå?'
-"Extra stora" sade han och pekade på paketet.
Nu satt jag lite i klistret. Jag kunde ju inte gå tillbaka med dem och låta honom veta att jag är en nybörjare på att handla antifortplantningsmedel. Så jag var ju tvungen att luta mig lite tufft tillbaka och flina lite brett och avslutade med lite långsamma nickningar. Ett 'Det-vet-du' smile var alltså det jag försökte mig på.
Antar att det såg mera ut som jag ville visa alla mina framtänder och tandköttet åt honom.



*(Har gjort en undersökning och lagt upp antal sextimmar tillika timmar utan sex i ett diagram och kommit fram till att var fjärde månad har jag en timmes sex.)**

**(Nu hoppas jag att någon förstår min humor. Skulle aldrig göra ett diagram över mina sexvanor. men att föra bok på varje sextillfälle så är inte onormalt.)

No comments: