Tuesday, December 05, 2006

DubbelTrubbel

Nu har ödet verkligen ställt till det för mig. I lördags gick telefonen sönder och igår gick min dator sönder. Så nu är jag heeelt avskärmad ifrån allt som heter världen utanför min lägenhet. Tur att jag har husdjur på gång. De är kanske inte mycket till sällskap men de kan bli ganska coot att ha såna flyga runt i lägenheten.
Nej, det är ingen struts.

Nu ska jag bara försöka komma över en billig dator och en telefon. Jag återkommer.
Tillsvidare, mina vänner...

2 comments:

delpheena said...

har transan gått och dött?! beklagar sorgen, mr bowmont är förkrossad. lycka till med att hitta en ersättare!

Anonymous said...

Jo, han dog pangbom bara.
Fast nu har jag köpt en dator åt pappa som jag ska ta med till åland nästa gång jag far över. Fast tills dess så lånar jag den.
Vet inte riktigt om det är värt att köra hjärt-lungräddning på transan.